miercuri, 28 aprilie 2010

Violete pentru fete

Da, tot pentru fete, avem violete. Si rozete, adica violete roz. Cum adica de care? De-astea:


Si in varianta roz:

Cum unde sunt? Pe straturi, nu asa aiurea.

Unul? Nu, doua.

Adica bluzita cu violete pentru fete, bumbac 100%. Disponibil momentan pentru marimea 6-9 luni si la comanda intr-o multitudine de culori , pentru numai 79ron+transport, pentru marimi de pana la 2 ani. Pentru marimi mai mari costul creste cu 20% pentru fiecare an adaugat.

2 comentarii:

  1. eu ma intreb...la tine ziua are 48 de ore?

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa pun azi si o rochita, sa vezi ca are 72 de ore :-)
    Adavarul e ca mai am cateva facute, trebuie doar sa le postez, ca eu fac mai repede decat pozez, asa c\a daca vin in avalansa inseamna ca mai intai le-am facut si apoi m-am pus pe pozat.

    RăspundețiȘtergere