miercuri, 7 aprilie 2010

3 x 3 = 3

Acum 3 saptamani am fugit o ora in oras sa arunc un ochi prin cele 3 mercerii renumite din centru. Pe cea de pe Calea Victoriei nu am mai gasit-o, Andreaua era inchisa ( au un program din alt secol: luni-vineri 10-17, ma gandesc sa trimit un CV ca asa program mai rar gasesc, nu?) asa ca am ajuns doar la Steluta. Nu m-a impresionat deloc oferta de fire, adica mult prea putine sortimente. In schimb mi-au placut nasturii.
Am luat totusi 3x3 bobite de fire sa fac 3 bluzite : 3 roz, 3 bleu si 3 mai turbate un pic. Intentionam sa fac 3 hanorace, firul grosut si fara pic de puf parea ca se preteaza. Dar tocmai pentru ca era grosut ar fi fost nevoie de cate 4 boabe, deci corect ar fi la firul asta 4x3=3.
Din roz trebuia sa iasa ceva uni sa-i pot aplica mandretea de nasture, dar cand l-am terminat si am iesit cu el la lumina sa-l pozez am vazut ca in curtea vecinului inflorise un cires mandru tare, asa ca am intrat iar in casa si am iesit dupa 15 minute cu pulovarul cu flori de cires.
Adica jacheta Spring cum am numit-o eu.
Din cele 3 culori trasnite am mai facut o jacheta , "Lebede in parcul cu lalele", vedeti si voi cum am ajuns la numele asta.
Manechinul poarta aceasta jacheta in varianta cu fermoar, la care am renuntat in cele din urma tot din cauza manechinului. Tinea tot timpul fermoarul in gura si m-am gandit ca daca ea sau alta fetita care l-ar purta ar reusi sa-l scoata s-ar putea intampla ceva rau.
Deci in final a ajuns sa arate asa.
Firele bleu vor deveni (daca nu ma pocneste un alt soi de idee pana atunci) un hanorac mic, mic pentru un bebe pe care il asteptam sa apara zilele astea la Maternitarea Bucur.

Momentam avem disponibila jacheta Spring pentru marimea 6-12 luni. Modelul cu lebede si-a luat zborul deja, catre o prietena a Catincai ce a aniversat primul anisor cu cateva saptamani inaintea ei.

Pe baza de comanda se pot executa ambele modele, orice marime pana la 2 ani pentru pretul de 69 ron. Pentru marimi mai mari pretul creste cu 20% pentru fiecare an adaugat.

Jachetele sunt executate manual din fir Red Heart super soft, 100% acril. Se recomanda spalarea manuala la o temperatura de maxim 30 de grade si uscarea pe o suprafata plana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu