vineri, 16 aprilie 2010

Ursuleti pentru baieti

Cand eram eu copil imi petreceam mare parte din vacante facand haine la papusi. Pe vremea mea nu erau la noi papusi Barbie, cu atat mai putin nu-l aveam pe Ken, asa ca m-am specializat pe vremea aceea in hainute de fetite si se pare ca nu reusesc sa scap de obiceiul asta. Chiar daca atunci cand era mic, ii faceam baietelului meu plovarase si vestute, de cand o am pe muza asta mica imi zboara gandul doar la rochite si fundite, la combinatii de culori si modele pentru domnisoare si mai putin pentru domni. Si totul incepe inca de cand ajung in magazine sa ma aprovizionez. Spuneam la un moment dat ca cele mai multe modele apar dupa ce cumpar firele si incep sa pun ochiurile. Si daca va spun ca in cosul meu de fire am acum lila (vreo 3 tipuri de fire), rosu, ivoire, roz, alb, galben, vernil, va dati seama ca si in viitorul apropiat tot modele de fetite o sa vedeti.
O prietena buna din copilarie m-a scos din dulcegaria asta si am reusit sa fac primul model pentru baieti. Asta pentru ca bebele pe care il asteptam in postarea trecuta a venit, iar odata cu el a venit si inspiratia pentru micul hanorac bleu. Nu-i chiar mic de tot asa cum ma gandeam eu saptamana trecuta, pentru ca nici bebele nu a fost unul mic, ci unul de 4100 g, asa ca am facut bine ca nu l-am inceput inainte sa apara flacaul.
L-am facut si m-am pus pe accesorizat si mi s-au parut potriviti ursuletii, pentru ca materialul era uni si avea nevoie si de un pic de viata in el. Cand sa postez mi-am dat seama ca nu am manechin, si cum sa-mi prezint marfa, asa, pe gard? Asa ca am chemat in ajutor o parte din familia de ursi a lui Danut si i-am tras in poze.
Forma finala a fost aceasta, dar daca aveti pofta de un hanorac facem la comanda si alte modele, nu doar serpisorii astia tipic barbatesti, dar si alte culori. Poate vreti un roz, ceva? :). In 3-4 zile de la lansarea comenzii puteti avea hanoracul potrivit pentru ursuletul, ups! scuze, copilul dumneavostra, pentru doar 89 ron pentru marimi de la 0 la 2 ani. Pentru marimi mai mari pretul creste cu 20% pentru fiecare an adaugat.
Hanoracul este executat manual din fir Red Heart Super Soft, 100% acril. Se recomanda spalarea manuala la o temperatura de maxim 30 de grade si uscarea pe o suprafata plana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu