marți, 23 martie 2010

Povestea broscutei

Da, recunosc, imi place sa dorm pe burtica. Si, daca se poate, cu burtica mea lipita de a ta. Asa pot sa imprumut un pic din caldura ta sa-mi linisteasca durerea de burtica, pot sa iti simt mirosul si sa aud cum iti bate inima. Iar tu, plina de dragoste, poti sa ma alinti "broscuta mea". Doar stim prea bine amandoi ca din broscuta ma voi transforma intr-un print frumos si voinic. Tot ce trebuie sa faci pentru asta este sa ma saruti cat mai mult, cat mai des, cat mai cu foc.
Te las acum sa ma imbraci in broscuta, nu ma supar atata timp cat pulovarasul este moale si catifelat, caciula ma apara de vant si botoseii imi tin talpitele calde.
Daca povestea printului transformat in broscuta nu mi se potriveste, atunci pot sa fiu pentru tine ratusca cea urata care ajunge o lebada eleganta, unul dintre cei trei purcelusi sau unul dintre cei trei iezi, orice personaj cunoscut de poveste sau unul pe care sa-l inventam pentru mine. Iar culoarea o poti alege tu, mami, dintr-o multime de culori: galben pai, culoarea untului, lila, portocaliu, rosu, roz intens, roz pal, bleu.

Poti alege de asemenea daca sa port botosei clasici si caldurosi sau balerini eleganti. Pretul unui set cu caciula so botosei este de 89 ron.

Costumasele sunt realizate manual din fir YarnArt Jeans ce contine 55% bumbac, au o textura catifelata, fara puf. Se recomanda spalarea lor manuala la o temperatura de maxim 30 de grade si uscarea pe o suprafata plana.

Disponibil momentan 1 bucata verde pentru marimea 3 - 6 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu